Pages

Monday, December 8, 2008

God save THIS BOOK!




La Mariant, la Chus i jo no volem que mori el club del llibre.

Ens encanta llegir sabent que després un dia ens trobarem per comentar el mateix llibre.

Al pas que anem, però, el club morirà d'inanició. Per això, aqui van 3 propostes.

1. Historias de cronopios y de famas, de Julio Cortázar.

2. Si una noche de invierno un viajante, d'Italo Calvino.

3. Sentido y sensibilidad, de Jane Austen.



Ara només cal votar i fixar una nova trobada... per d'aquí a un mes, potser?

Marga

9 comments:

mondorino said...

Es pot votar per tots tres? Jo he proposat els contes de Cortázar però la veritat és que les altres dues propostes també pinten molt bé...

Si he de triar, Cortázar. Si no cal, totes tres!

Bsins a tothom,

Chus

Mariant said...

Jo dic com la Chus. Si he de votar, trio l'Italo Calvino. Però les altres propostes també em semblen interessants. Fins aviat!

andrea said...

ok, jo prefereixo els contes de cortazar...
Quin dia proposaveu tornar a quedar?
Fins aviat!

Gemmagem said...

Eiiii!!!!! Precisament avui pensava fer un S.O.S trobo a faltar el club i veig un post! que guai!!!.
A mi m'agraden les tres propostes pero Cortazar em tira molt també!, per tant em decanto per Cortazar!

Estic acabant de llegir la Karenina! només em falten unes 100 pagines! :).

Jo proposo un dia.. pero ja direu!... el diumenge 11 de gener???

Petons!

Marga said...

Cortázar per mi està bé. Així no ens exigim massa i segur que portem els deures fets... podem deixar les altres propostes per més endavant, no?

El dia... 11 de gener, passades festes, ok? mateixa hora, same place?

marga

aquest llibre said...

PRIMER PUNT LECTORES: EL CLUB NO MORIRA MAI MENTRE HI HAGI GANES DE LLEGIR!

És més, tenim un nou fan del club, el meu company de pis, el guillem!

Ok a cortázar, doncs i a l'11 de gener?

Ja explicareu com va acabar el binomi Laargson-Mac ewan... en veu llegir algun?

comentem propera sessió!!

bet

andrea said...

ok, ja tinc el llibre. Ens veiem l'11 a les 19h!

mondorino said...

Dia 11? Perfecte!

Per si no aconseguiu el llibre, he trobat un web on surten els contes dels famas i els cronopios:

http://www4.loscuentos.net/cuentos/other/1/3/

Aprofito: Bon Nadal (endarrerit) i Bon Any (avançat)!

aquest llibre said...

m'he acabat los cronopios, las famas y las esperanzas!de la segona part em quedo amb Educación de príncpie. Sí que li veig un tonillo de crítica social com dèieu...
Potser em quedo amb les altres històries, més surrealistes, més efectives, més directes i amb menys moralejas!
ara ja estic amb la homes... endavant lectors!!!