Pages

Monday, September 22, 2008

Frederic Beigbeder


Frederic Beigbeder, ¿?
Si, ahir vaig veure una entrevista amb ell al programa de TV2, pàgina 2, i tinc moltes ganes de llegir el seu darrer llibre "Socorro, Perdón". M'ho vaig passar força bé amb 13,99 i l'amor dura 3 anys .
Còpio sintesi del llibre: "Ahora, Octave Parango, el protagonista de 13’99 euros, vuelve a la carga en Socorro, perdón. Mantiene intactas sus neurosis y su peculiar forma de enfrentarse a la realidad pero ahora vive en Rusia y trabaja como cazatalentos para un líder mundial de la industria cosmética."
Per cert us recomano el programa de tv sobre llibres, el fan els diumenges a les 20,45. http://pagina2.rtve.es/
see you

2 comments:

andrea said...

No havíem quedat amb LA PLATJA DE CHESIL??? ufff, costarà... jo prefereixo evitar novetats editorials pq no estan a la biblioteca! apa, ja direu!

moussel said...

Andrea, el post el vaig ficar jo. Recomanava el llibre per una altre trobada. Tens raó amb lo de la biblioteca, així que tranqui que jo me'l compro per la meva banda.

Igualment per la propera trobada jo havia entés que llegiem del de l'home que estimava les dones.
Gemma 2